Om kameran

Han: Kunde du inte sagt till mig att du ville ha den?

Jag: De erbjöd sig själv att låna ut pengarna till mig.

Han: Du hade fått den av mig.

Jag: Nej, det vet du att jag inte vill.

Han: Jo, jag vet. Nu har vi fastnat i det där "jag-är-en-självständig-flicka"-träsket igen. Låt dig aldrig någonsin försörjas av en man, det kan vara farligt. Man blir kuvad och det kan sluta illa om mannen får bestämma allt.

Jag: Du börjar förstå.

Han: Jag skulle aldrig aldrig våga ge dig något omotiverat. Inte ens komma hem med blommor om det inte är din födelsedag. Du skulle strypa mig.

Jag: Du känner mig så väl, älskling.


Kommentarer
Postat av: Mizca Rödebäck

Jodå, trycker man på foten gör det ju självklart ont men inte annars. Inte så farligt.

Aha, men det är jobbigt när det är sådär.

2008-02-01 @ 16:40:35
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: johanna

Tittar in och önskar en trevlig helg :)

2008-02-01 @ 20:31:41
URL: http://minhundochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0